In 2016, a dumanda di u mercatu glubale di distribuzione hè prevista di più di $ 4,3 miliardi

Sicondu u rapportu publicatu da i mercati è i mercati, a seconda più grande istituzione di ricerca di u mercatu in u mondu, a dumanda di u mercatu di distribuzione glubale hà da ghjunghje à US $ 4,33 miliardi in 2016. Cù u rapidu sviluppu di l'infrastruttura di energia per affruntà a dumanda di energia crescente, hè s'aspittava chì sta dati supera i 5,9 miliardi di $ US da 2021, cù una crescita annuale composta di 6,4%.

L'imprese di trasmissione è distribuzione sò i più grandi utilizatori

Sicondu i dati di surviglianza in 2015, l'imprese di trasmissione è di distribuzione di energia sò i più grandi utilizatori finali di i bordi di distribuzione, è sta tendenza hè prevista per stà finu à u 2021. A substazione hè u cumpunente chjave di ogni sistema di rete elettrica, chì hà bisognu di una prutezzione strettu è standard altu. per assicurà u mercatu stabile di u sistema. U tavulinu di distribuzione hè u cumpunente chjave per l'imprese di trasmissione è distribuzione per prutege l'equipaggiu impurtante da danni. Cù l'aumentu di a dumanda di putenza è a migliione di a cobertura di u putere in u mondu sanu, a custruzzione di a substazione serà accelerata, per prumove a crescita stabile di a dumanda di distribuzione.

Altu putenziale di u pianu di distribuzione di media tensione

U rapportu hà nutatu chì a tendenza di a dumanda di u mercatu di u bordu di distribuzione hà cuminciatu à cambià da a bassa tensione à a media tensione. In l'ultimi anni, i pannelli di distribuzione di media tensione sò stati assai popularizzati. Cù a rapida crescita di e centrali energetiche rinnuvevuli è u rapidu sviluppu di l'infrastruttura di trasmissione è distribuzione abbinata, u mercatu di i pannelli di distribuzione di media tensione hà da avvià a crescita più rapida di a dumanda per u 2021.

A regione Asia Pacificu hà a più grande dumanda

U rapportu crede chì a regione Asia Pacificu diventerà u mercatu regiunale cù a più grande dumanda, seguita da l'America di u Nordu è l'Europa. U sviluppu acceleratu di a rete intelligente è l'aghjurnamentu di l'infrastruttura di trasmissione è distribuzione sò i mutivi principali per a crescita stabile di a dumanda in l'America di u Nordu è l'Europa. Inoltre, a crescita di a dumanda in i mercati emergenti cum'è u Mediu Oriente è l'Africa è l'America di u Sudu serà ancu considerableu in i prossimi cinque anni.

In quantu à l'imprese, u gruppu ABB, Siemens, General Electric, Schneider Electric è u gruppu Eaton diventeranu i principali fornitori di distributori in u mondu. In u futuru, queste imprese aumenteranu u so investimentu in i paesi in via di sviluppu è i mercati emergenti per sforzà per una parte di mercatu più grande.


Tempu di post: 22-ottobre-2016