A cumpagnia di alimentazione di Shaanxi Yulin hà una bona "assicurazione doppia" di putenza rurale.

"Ùn pudete micca aduprà filu di rame o di ferru per rimpiazzà u fusible, chì hè assai periculosu. Se u fusible di l'interruttore di u cuteddu di a casa hè rimpiazzatu da un filu di cobre, in casu di carica elettrica eccessiva, u fusible ùn hè micca faciule di colpu, chì hè faciule. per pruvucà u risicu di scossa elettrica persunale ". U 4 di ghjugnu, a cumpagnia di furnimentu di energia di State Grid Yulin hè andata in casa di agricultori in i paesi è e cità sottu à a so ghjuridizione per realizà attività d'ispezione di u cunsumu di energia sicura, u cunsumu di energia sicura di l'agricultori "pulse", in modu di furnisce. bona assicurazione per u cunsumu energeticu sicuru di l'agricultori.

Oghje, a maiò parte di e famiglie di agricultori anu aghjustatu aria condizionata, frigoriferi, cookers di risu, bollitori elettrichi è altri apparecchi elettrici, è a carica di putenza hè aumentata drasticamente, chì hè assai faciule per causà una carica eccessiva di putenza domestica, sovraccarico di linee elettriche, cortu circuitu di. U cunsumu di energia, etc., in ordine per salvà u prublema in u cunsumu di energia, i agricultori ùn capiscenu micca a funzione "assicurazione" di u putere di fusibili, è utilizate fili di rame o fili d'aluminiu invece di "fuses", Perchè u puntu di fusione di filu di ramu o filu d'aluminiu hè assai più altu ch'è quellu di fusible, u puntu di fusione ùn hè micca faciule di funnu, è l'alimentazione ùn pò micca esse disconnected in u tempu, chì hè faciule per causà focu elettricu o scossa elettrica persunale.

Per assicurà a salvezza di a vita di i paisani, custruisce una sucità armoniosa è custruisce una "linea di difesa" solida, a cumpagnia Yulin ùn solu presta attenzione à a sicurità di l'alimentazione elettrica di a rete elettrica, ma piglia ancu eliminà i periculi nascosti di u cunsumu di energia rurale. Sicurezza è rinfurzà a popularisazione di a cunniscenza di a sicurezza di u cunsumu di energia in casa cum'è un travagliu impurtante in u presente, è verifica in modu cumpletu i linii interni, interruttori di cuteddu è fusibili di agricultori, In particulare, mette in risaltu l'ispezione di a stallazione è u funziunamentu di u protettore di fuga di trè livelli. , s'ellu i linii interni sò standardizati, s'ellu ci hè invechje, s'ellu l'insulazione di e articulazioni di a linea hè standard, ecc., informale puntualmente di l'anziane, pulling privatu, cunnessione disordinata o cunfigurazione irragionevule, è aiutanu à furmulà misure di rettificazione per evità efficacemente l'occurrence. di l'accidenti persunali, di l'equipaggiu è di altre putenzi. À u listessu tempu, It dinù attivamente publicizes a cunniscenza di u cunsumu lu putiri sicuru à i clienti, chì hà stabilitu un fundamentu solidu per l'alimentazione sicura è affidabile di a reta di putenza.


Tempu di Postu: 22-Mar-2021