I fusibili 1000V è 450A pruteggenu i pilastri di carica DC di tutti i livelli

A funzione di a pila di carica hè simile à quella di u dispenser di carburante in a stazione di benzina. Pò esse fissatu nantu à a terra o muru, stallatu in edifici publichi (edifici publichi, centri commerciali, parcheghji publichi, etc.) è parcheggi residenziali o stazioni di carica, è carica diversi tipi di veiculi elettrichi secondu diversi livelli di tensione. L'estremità di input di a pila di carica hè direttamente cunnessa cù a rete elettrica AC. I terminali di output sò divisi in AC è DC, è sò dotati di plugs di carica per carricà i veiculi elettrici.

Sicurezza è affidabilità deve esse cunsideratu in u disignu di a pila di carica. Dunque, i dispositi di prutezzione sicuri è affidabili devenu esse utilizati per a prutezzione di sovracorrente è di sopratensione à l'estremità di l'ingressu, l'estremità di l'output è l'interfaccia di cumunicazione. Quì ricumandemu un fusible d'alta tensione è di corrente alta spfj160 da Littelfuse, un capu in l'industria di fusible. Stu mudellu hè una suluzione ideale di prutezzione di u circuitu per l'output DC di a pila di carica è hè stata largamente utilizata in u campu di a pila di carica.

A serie Spfj hè u primu fusibile listatu in u catalogu di certificazione ul2579 in l'industria elettrica, chì hè utilizatu per prutege 1000VDC, 70-450a high voltage è high current equipment. U so disignu è a fabricazione risponde à i requisiti di a norma IEC 60269-6, è hà passatu a certificazione di l'applicazione VDE 125-450a. Questi standard stretti ponu assicurà a sicurezza di l'equipaggiu è di u persunale, facendu a serie spfj veramente un pruduttu globale. I prudutti 125-450a furniscenu a dimensione di l'alloghju J-Class, chì ponu salvà assai spaziu per i fabricatori di l'equipaggiu è riduce assai i costi. À u listessu tempu, l'agente di Littelfuse di Shiqiang pò ancu furnisce un fusible 1000VDC per sta serie per risponde à i bisogni unichi di l'applicazione di certi clienti.

A tensione nominale di spfj160 hè 1000VDC / 600vac è a corrente nominale hè 160A, chì ponu risponde à i requisiti di pile di carica DC di vari livelli. Corrente di rottura nominale finu à 200KA@600VAC forse 20KA@1000VDC, a corrente di rottura nominale più alta significa chì u fusible hè menu prubabile di scoppia in cundizioni limite, cusì hè più sicuru è affidabile.


Tempu di Postu: Feb-22-2021